Pieski starają się być jak najsłodsze, żebyście je share’owali!

Marka popularnej karmy dla pasów Pedigree wpadła na pomysł, jak zebrać dodatkowe fundusze na schroniska dla sympatycznych czworonogów – jak wiadomo YouTube płaci właścicielowi filmu za reklamy, które się przy nim ukazują, a jeśli taki film stanie się viralem, to można na takich reklamach zarobić ładną okrągłą sumkę.  A więc zebrano całą galerię uroczych szczeniaków różnych ras i poproszono je, by były tak słodkie, jak się tylko da, by udało się stworzyć psiego virala i zebrać, jak najwięcej środków – a Waszym zadaniem jest jedynie dzielić się z tym filmikiem ze znajomymi – a więc do roboty!

Spot pt. Share for Dogs pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 420 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 42 tysiące share’ów na Facebooku i 4 tysiące share’ów na Twitterze.  Nie jest źle, ale z pewnością mogłoby być lepiej – nie dajcie się prosić, share’ujcie pieski!

Pedigree_Share-for-dogs

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: