Oferta najcięższej pracy na świecie 24/7/365 bez przerw, urlopu i bez pensji – jacyś chętni?

W internecie w ostatnich dniach pojawiło się dość nietypowe ogłoszenie o pracę na stanowisko Director of Operations, a w rubryce wymagania wpisano m.in.: konieczność bycia na nogach niemal cały czas, pracowanie od 135 godzin tygodniowo w górę, ukończone studia w zakresie medycyny, finansów i gotowania, brak urlopu, a ilość pracy wzrasta w okresie świąt i wakacji, no i powalająca pensja = $0.  Czy mamy jakichś zainteresowanych tą ofertą nie do odrzucenia? – Otóż zdziwicie się, ale aż 24 desperatów się jednak zgłosiło, zaś poniżej możecie zobaczyć jak wyglądały ich rozmowy rekrutacyjne przeprowadzone via skype i co kto tak naprawdę kryje się za tą dziwną akcją.

Spot pt. #WorldsToughestJob  pojawił się w sieci dziś, więc z oczywistych względów nie zdołał jeszcze zbudować wyniku na YouTube – na razie licznik przekroczył 5 tysięcy, ale rośnie w takim tempie, że na pewno szybko stuknie sześciocyfrowy wynik.  I kto by pomyślał, że serwis Cardstore.com sprzedający okolicznościowe kartki wymyślił taką akcję, by podbić sprzedaż kartek na zbliżający się Dzień Matki.  A akcję o najważniejszej i zarazem najtrudniejszej pracy na świecie wymyśliła amerykańska agencja Mullen.  To jak, kupiliście już piękną kartkę dla swojej mamy?

#ToughestJobInTheWorld_Mom

One Response to Oferta najcięższej pracy na świecie 24/7/365 bez przerw, urlopu i bez pensji – jacyś chętni?

  1. […] hitem viralowym ubiegłego tygodnia był spot pt. #WorldToughestJob, który w przewrotny sposób uświadomił wszystkim, jak ciężką pracę na co dzień wykonują […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: