Czyń dobro, a wróci ono do Ciebie pod postacią pięknych emocji w tajlandzkiej reklamie

Od kilku lat cyklicznie pojawiają się azjatyckie reklamy, które stają się wielkimi przebojami wirusowymi mimo, że na pozór nie posiadają podstawowych składników przepisu na dobry wirus – są za długie, nie są śmieszne ani kontrowersyjne, nie występują w nich żadne gwiazdy…  Ale za to mają dwa bardzo istotne elementy – opowiadają wciągającą historię i wywołują emocje, a wręcz potrafią wzruszyć do łez.  Jak się okazuje, ludzie lubią się wzruszać i takie filmy również mogą liczyć na sporą widownie, co udowadnia właśnie 3-minutowy tajlandzki spot ubezpieczyciela Thai Life, który opowiada historię pewnego chłopaka, który bezinteresownie na każdym kroku czynił dobro…

Spot pt. „Unsung Hero” (Official HD): TVC Thai Life Insurance 2014 pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 6.1 miliona wyświetleń na YouTube oraz 40 tysięcy share’ów na Facebooku. Spot o anonimowym bohaterze przygotowała miejscowa agencja Ogilvy & Mather Bangkok.

ThaiLife_UnsungHero

One Response to Czyń dobro, a wróci ono do Ciebie pod postacią pięknych emocji w tajlandzkiej reklamie

  1. […] którzy finalnie osiągają swój cel. Wystarczy tu wymienić takie azjatyckie virale jak: Unsung Hero od Thai Life,  Giving od True Move czy The Power of Love od dtac. Najnowsza produkcja MetLife zawiera wszystkie […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: