Plejada znanych piłkarzy i piosenkarka Janelle Monáe w mundialowej kampanii Pepsi

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Brazylii to event, który największe globalne marki chcą zawłaszczyć i przekuć na wzrost sprzedaży swoich produktów i nie ważne, kto zapłacił za oficjalny tytuł sponsora imprezy, bo przecież spot reklamowy z piłkarzami może zrobić każda marka. No właśnie, oficjalnym sponsorem FIFA World Cup 2014 jest Coca-Cola, ale Pepsi w tym samym czasie wystartowała ze swoją globalną kampanią „piłkarską” pod hasłem Now Is What You Make It, do której zaangażowano tak znanych gwiazdorów footballu jak: Leo Messi, Robin van Persie, David Luiz czy Sergio Ramos, a tło muzyczne do spotu zapewniła piosenkarka Janelle Monáe, która odświeżyła tu kawałek Davida Bowie pt. Heroes. A sam spot – moim zdaniem bardzo udany i jak na razie bardziej „viralowy” niż film Coca-Coli.

Spot pt. Now Is What You Make It – Pepsi 2014 #FutbolNow pojawił się w sieci 6 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 714 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 8 tysięcy share’ów na Facebooku.  Film przygotowała agencja 180LA, a wyreżyserował Szwed Johan Renck, znany z reklam dla odzieżowej marki H&M.  Kampania kieruje widzów na specjalną stronę Pepsi.

Pepsi_NowIsWhatYouMakeIt

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: