Marka Honey Maid pokazuje, jak skutecznie spacyfikować internetowych „hejterów”

Trzy tygodnie temu popularna w USA marka herbatników Honey Maid, należąca do koncernu Mondelez International, wypuściła niewinny spot reklamowy, który wywołał burzę w sieci i falę krytyki ze strony osób o tradycyjnych i prawicowych poglądach. Pod hasłem This is Wholesome [To jest zdrowe] marka  Honey Maid pokazała różne współczesne modele rodziny z dziećmi, cieszące się życiem i jedzące produkty Honey Maid – zapewne prawicowców najbardziej wkurzył fakt, że pierwszą pokazaną rodziną była para gejów karmiąca małego bobasa, choć w dalszej części spotu pojawiła się również rodzina wielorasowa czy mocno wydziergany tatuś-perkusista…

Spot pt. Honey Maid: This is Wholesome :30 TV Commercial | Official pojawił się w sieci 10 marca 2014 i do dziś zanotował ponad 4.9 miliona wyświetleń na YouTube oraz blisko 2 tysiące komentarzy. Reklamę przygotowała agencja Droga 5 z Nowego Jorku.

HoneyMaid-ThisIsWholesome

Można się było spodziewać, że pod taką reklamą pojawią się różne nieprzychylne komentarze i tak też się stało, ale marka potrafiła na to zgrabnie odpowiedzieć i jeszcze wygenerować buzz, który sprawił, że filmowa odpowiedź dla internetowych trolli i „hejterów” sama stała się viralowym przebojem w ciągu zaledwie kilku dni!  Spot-odpowiedź pt. Honey Maid: Love pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 2.7 miliona wyświetleń i 165 tysięcy share’ów na Facebooku!

One Response to Marka Honey Maid pokazuje, jak skutecznie spacyfikować internetowych „hejterów”

  1. […] częściej pojawiają się w mainstreamowych reklamach – wystarczy chociażby wspomnieć kampanię herbatników Honey Maid, kampanię banku Wells Fargo czy film zrealizowany dla wódki ABSOLUT. Ciągle jednak śliskim […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: