Ronaldo, Rooney i Neymar zaryzykują wszystko, by wygrać w Brazylii

Marka Nike nie jest oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w piłce nożnej, które na przełomie czerwca i lipca tego roku odbędą się w Brazylii, ale jak zawsze stara się „partyzancko” zbudować wrażenie, że ma coś wspólnego z tym przyciągającym uwagę milionów ludzi na całym globie wydarzeniem.  W tym celu – podobnie jak przy poprzednich Mistrzostwach w Południowej Afryce – Nike rozpoczyna właśnie globalną kampanię, której bohaterami są trzej wybitni piłkarze: reprezentant Portugalii Cristiano Ronaldo, Anglik Wayne Rooney oraz Brazylijczyk Neymar Jr – wszyscy oni będą zapewne silnymi punktami swoich narodowych reprezentacji podczas turnieju w Brazylii, a pierwszy film z rozpoczynającej się właśnie kampanii wprowadza slogan kampanii – Risk Everything [Zaryzykuj wszystko] – i opowiada o brzemieniu odpowiedzialności, wielkich oczekiwaniach kibiców i konieczności podjęcia ryzyka, by zdobyć wymarzony tytuł mistrza świata…

Spot pt. Nike Football: Risk Everything. Cristiano Ronaldo, Neymar Jr. & Wayne Rooney pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym krótkim czasie zdołał zgromadzić już ponad 5.2 miliona wyświetleń na YouTube oraz 90 tysięcy share’ów na Facebooku.  Film przygotowała agencja Wieden+Kennedy, a wspiera go specjalna strona internetowa.

NikeFootball_RiskEverything

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: