Spider-Man spotyka swoje dziecięce alter ego w nowym spocie wody Evian

Po dwóch wielkich sukcesach viralowych, jakie francuska marka wody źródlanej Evian odniosła w ostatnich latach – najpierw ze słynnymi Evian Roller Babies, a w ubiegłym roku ze spotem baby&me – trudno będzie po raz trzeci wykreować świeżego globalnego virala o podobnym przekazie marketingowym.  Najnowsza produkcja ma jednak pewien nowy element, który może pomóc to urzeczywistnić – globalnego bohatera popkultury czyli postać Spider-Mana, który w filmie spotyka swoje wewnętrzne dziecko…

Spot pt. evian Spider-Man – The Amazing Baby & me 2 pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 830 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 12 tysięcy share’ów na Facebooku.  Myślę, że to dopiero początek rozkręcania się viralowej machiny evian – widać, że marka przygotowała też sporo materiałów do innych mediów, a cała akcja jest sporym projektem co-brandingowym między evian a Spider-Man.  Kampanię przygotowała francuska agencja BETC Paris.

evian_The-Amazing-baby&me2

One Response to Spider-Man spotyka swoje dziecięce alter ego w nowym spocie wody Evian

  1. ina3b pisze:

    Dżizas, świetne!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: