Australijscy budowlańcy są fanami gender, ale tylko gdy są głodni

Słynne hasło kampanii batoników SnickersYou’re not you when you’re hungry [Głodny nie jesteś sobą] – daje naprawdę spore możliwości kreatywne i może być inspiracją do kompletnie odjechanych pomysłów. Dotychczas w kampaniach Snickers pokazywał młode osoby, które pod wpływem głodu zmieniały się w starców czy rozkapryszone divy, ale w Australii wpadli na kompletnie wywrotową ideę: budowlańcy wykrzykujący w kierunku przechodniów płci pięknej teksty zainspirowane feminizmem czy ideologią gender?! Czemu nie – w końcu Ci panowie nie są tutaj sobą…

Spot pt. Aussie Builders surprise public with loud empowering statements pojawił się w sieci ponad tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.4 miliona wyświetleń na YouTube oraz 70 tysięcy share’ów na Facebooku. Można oczywiście marudzić, że akcja utwierdza negatywne stereotypy na temat panów pracujących na budowie, które nie muszą być wcale prawdziwe, ale jeśli spojrzymy na to z dystansu, to po prostu genialnie przewrotne i odświeżające zinterpretowanie zgranego już nieco sloganu marki.

Snickers_AussieBuilders

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: