Pepsi MAX sprowadza niewiarygodne rzeczy na pewien przystanek autobusowy w Londynie

Jak wiadomo od mniej więcej roku trwa trend, w ramach którego marki prześcigają się w staraniach o to, by jak najbardziej zaskoczyć, przestraszyć lub wywołać nieprawdopodobne emocje u ludzi, którzy żadnych takich rzeczy się nie spodziewają, bo na przykład jak co dzień czekają na przystanku na autobus… Pepsi MAX idealnie wpisało się w ten trend przebudowując sprytnie pewien przystanek autobusowy na New Oxford Street w Londynie tak, że oczekujący na nim ludzie zobaczyli świat, jaki znają tylko z katastroficznych filmów science-fiction…

Spot pt. Unbelievable Bus Shelter | Pepsi Max. Unbelievable #LiveForNow pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1.2 miliona wyświetleń na YouTube oraz 2 tysiące share’ów na Facebooku.  Akcję tę z wykorzystaniem Augmented Reality w reklamie umieszczonej na wiacie przystankowej przygotowała dla Pepsi agencja AMV BBDO London.

PepsiMAX_UnbelievableBusShelter2

One Response to Pepsi MAX sprowadza niewiarygodne rzeczy na pewien przystanek autobusowy w Londynie

  1. […] marketingowych wykorzystujących przystanek autobusowy – wystarczy wspomnieć widowiskowy spot Pepsi MAX z Londynu, akcję Najlepszy Przystanek na Świecie firmy Qualcomm czy kampanię społeczną SOS Children z […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: