Kobe Bryant to mistrz wielu fachów – wystruga piękny fortepian, ale najlepsze to robi buty dla Nike

W najnowszej wspólnej kampanii popularnej sieci sklepów ze sportowym obuwiem Foot Locker oraz marki Nike pojawia się chodząca (i nadal grająca) legenda koszykówki czyli Kobe Bryant, którego talenty jak się okazuje nie ograniczają się do sprawnego wkładania piłki do kosza.  W pierwszym ze spotów sportowiec własnymi rękami buduje idealny fortepian – Kobe Piano – którego brzmienie wywołuje łzy wzruszenia u samego Lionela Richie, które to łzy też płaczą rzewnymi łzami… Ale Kobe niestety nie wystrugał tego fortepianu, ale za to przygotował Kobe Nike Collection – do kupienia w sklepach Foot Locker!

Spot pt. Foot Locker x Nike – Piano feat. Kobe Bryant pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 435 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 11 tysięcy share’ów na Facebooku. Kampanię przygotowała niezawodna agencja Wieden+Kennedy z Portland (USA).

FootLocker-Nike_KobePiano

Drugi spot z tej kampanii opowiada o kolejnym genialnym przedmiocie, który Kobe Bryant mógł stworzyć, gdyby tylko chciał – mowa o Kobe Light Bulb czyli niesamowitej żarówce, której światło sprawiałoby, że brzydale staną się przystojni. Spot ten zanotował jak na razie 308 tysięcy wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: