Pierwszy pocałunek – 20 nieznajomych całuje się dla odzieżowej marki Wren

Ostatnia doba należała do pocałunków!  I to pocałunków między obcymi ludźmi, którzy zostali postawieni przed kamerą w ramach zdjęć do filmiku promującego kolekcję JESIEŃ 2014 dla kalifornijskiej marki odzieżowej Wren.  Dwudziestka nieznajomych – wszyscy ubrani w ciuchy Wren – powoli dochodzą do pierwszego pocałunku – jedni odważniej, inni nieśmiało i z lekkim dystansem, ale mimo że spot trwa trzy i pół minuty, to chyba nikt nie odpuścił oglądania w połowie…

Spot pt. FIRST KISS pojawił się w sieci 2 dni temu i w tym krótkim czasie zdołał zgromadzić imponujące 13 milionów wyświetleń na YouTube! Widać, że to jest samorodny hit wirusowy, który rozprzestrzenia się z siłą wodospadu i nawet zdążył już zainspirować reklamową parodię w wykonaniu brytyjskiej marki mrożonych jogurtów Snog. Sama marka Wren to chyba coś niszowego, bo ich fanpage na Facebooku liczy mniej niż 5 tysięcy fanów. W filmie wykorzystano utwór „We Might be Dead Tomorrow” w wykonaniu Soko.

Wren_FIRST KISS2

2 Responses to Pierwszy pocałunek – 20 nieznajomych całuje się dla odzieżowej marki Wren

  1. […] Pilieva to reżyserka, która zasłynęła na początku tego roku spotem pt. First Kiss dla marki odzieżowej Wren – ponad 86 milionów wyświetleń tej reklamy i mnóstwo parodii […]

  2. […] a film wyreżyserowała Tatia Pilieva – znana z wielkiego viralowego hitu 2014 roku pt. First Kiss. Poniżej możecie też zobaczyć materiał zza kulis realizacji tej […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: