P&G pokazuje skalę poświecenia matek niepełnosprawnych sportowców

Koncern Procter & Gamble bardzo konsekwentnie buduje swój wizerunek „sponsora matek” – dotychczas pokazywał, jak ważną rolę pełnią mamy w życiu młodych sportowców, którzy dzięki ich zaangażowaniu i wysiłkowi mogą później osiągać mistrzowskie wyniki na olimpiadzie. O tym opowiadał spot pt. Pick Them Back Up przygotowany na zimowe igrzyska w Soczi, a teraz gdy w Soczi o medale walczą paraolimpijczycy P&G pokazuje, jak wyglądają codzienne małe „bitwy” mam, które chcą by ich niepełnosprawne dzieci mogły uprawiać sport…

Spot pt. P&G Thank You, Mom | Tough Love | Sochi 2014 Paralympic Winter Games pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.6 miliona wyświetleń na YouTube oraz 78 tysięcy share’ów na Facebooku.  Reklamę przygotowała amerykańska agencja Wieden + Kennedy z Portland.

P&G_ToughLove

One Response to P&G pokazuje skalę poświecenia matek niepełnosprawnych sportowców

  1. […] Spice, Gillette, Head & Shoulders) – prowadzi udaną wizerunkową kampanię pod hasłem Thank You, Mom powiązaną ze sponsoringiem kolejnych igrzysk olimpijskich. W dotychczasowych odsłonach tej […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: