Godzilla nie jest sobą, gdy nie zje Snickersa

Słynna kampania batoników marki Snickers prowadzona pod hasłem You’re not you when you’re hungry [Głodny nie jesteś sobą] potrafi zaskoczyć nowym ujęciem zgranego już motywu.  Na maj 2014 zapowiadana jest premiera nowego filmu pt. Godzilla, w którym na ekrany kin powróci słynny japoński potwór reprezentujący pierwotne siły natury… Aż się prosi, żeby tak zacny motyw wykorzystać w jakiejś kampanii i oto Snickers proponuje nam zupełnie nowe spojrzenie na powody, dla których Godzilla przeradza się [czasem] w niszczycielskiego potwora!

Spot pt. SNICKERS® – „Godzilla” (Extended Version) pojawił się w sieci ponad tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 300 tysięcy wyświetleń na YouTube (dwie wersje spotu: 30″ i 45″) oraz 20 tysięcy share’ów na Facebooku. A więc pamiętajcie, jak zaatakuje Was mityczny japoński potwór, wystarczy poczęstować go Snickersem, by załagodzić sytuację 😉 Reklamę przygotowała agencja BBDO New York, a film wyreżyserował Ulf Johansson.

Snickers_godzilla

2 Responses to Godzilla nie jest sobą, gdy nie zje Snickersa

  1. […] stał się również „gorącym towarem” marketingowym.  W marcu pojawił się nowy spot batoników Snickers, w którym Godzilla nie była sobą jeśli nie zjadła słynnego orzechowego batona, a teraz […]

  2. […] Polsce intensywnie emitowany był spot z Joan Collins, a w USA ostatnio przy okazji premiery filmu Godzilla również poczuła głód orzechowych batoników.  W najnowszej amerykańskiej odsłonie tej […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: