Muppety odkrywają uspokajającą moc herbaty Lipton

Już 21 marca 2014 na ekrany kin w USA trafi nowy film z Muppetami w rolach głównych – obraz pt. Muppets Most Wanted to muzyczna komedia z wątkiem kryminalnym, której akcja rozgrywa się podczas europejskiego tournée sympatycznych Muppetów.  Już teraz w sieci pojawia się sporo zwiastunów zapowiadających premierę tego filmu, a popularna marka herbaty Lipton postanowiła wykorzystać ten moment  i nawiązała marketingową współpracę z producentami filmu. W ten oto sposób żaba Kermit stała się wielkim smakoszem herbaty Lipton, do czego udało się mu przekonać również Pannę Piggy…

Spot pt. How To #BeMoreTea with Lipton & The Muppets! pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 550 tysięcy wyświetleń na YouTube. Skrócona 60-sekundowa wersja tego spotu swoją premierę telewizyjną miała podczas transmisji z trwającej właśnie ceremonii wręczenia Oscarów. Przekaz filmu jest prosty – herbata Lipton uspokaja i powoduje, że nawet w mieście opanowanym przez agresywne zwierzaki (dosłownie) znajdziesz sposób, by na chwilę się zrelaksować czyli Be More Tea [Bądź bardziej jak herbata], jak głosi slogan kampanii przygotowanej przez brytyjską agencję adam&eve DDB London.

LiptonTea_Muppets_BeMoreTea

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: