Coca-Cola Light celebruje miłość ponad fejsbukowe „Lubię to”

Dominacja społecznościowego serwisu Facebook w życiu wielu ludzi powoduje, że „lubią” bardzo wiele mało istotnych rzeczy, ale nie starcza im czasu ani energii na prawdziwą miłość, pasję i zaangażowanie. Coca-Cola Light odważnie prowokuje nas, by odrzucić asekuracyjny przycisk „Lubię to” i zacząć w końcu żyć pełną piersią – kochać, próbować, robić to na co mamy ochotę, być tym, kim chcemy być… i pić to, na co mamy ochotę.  To ostatnie akurat najmniej mnie przekonuje, ale sam spot ma w sobie to „coś”!

Spot pt. Coca-Cola Light – Choose Love Over Like pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 4 miliony wyświetleń na YouTube oraz 8 tysięcy share’ów na Facebooku. W spocie możemy usłyszeć brytyjski hit muzyczny ubiegłego roku – piosenkę „Love Me Again” w wykonaniu Johna Newmana, a kampanię przygotowała agencja Johannes Leonardo.

CocaColaLight_ChooseLove

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: