Vanilla Ice i żółwie Ninja namawiają do jedzenia makaronu z serem…

Był rok 1991, gdy nikomu nieznany biały rapper o przydomku Vanilla Ice podbijał listy przebojów na całym świecie ze swoim jedynym – jak się później miało okazać – wielkim hitem pt. Ice Ice Baby. Słabe recenzje kolejnych albumów, nieudane projekty filmowe, spore problemy z narkotykami i próba samobójcza – tak wyglądały kolejne lata amerykańskiego hip-hopowca.  W ostatniej dekadzie wyraźnie wyszedł na prostą – nagrywa niezależne płyty, występuje w TV, koncertuje z ikonami lat 90-tych, a czasem pojawia się w reklamach.  Najnowsze przedsięwzięcie z udziałem Roberta Van Winkle – bo tak naprawdę nazywa się 46-letni dziś Vanilla Ice – to kampania dla marki Kraft Macaroni & Cheese, gotowych dań z makaronu z serem…

Spot pt. Kraft Macaroni & Cheese – Go Ninja, Go pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.6 miliona wyświetleń oraz 58 tysięcy share’ów na Facebooku – stając się najpopularniejszym viralem ostatniej doby. Oczywiście skandowanie „Go Ninja, Go” to nawiązanie do filmu pt. Wojownicze Żółwie Ninja II, który był debiutem filmowym dla Vanilla Ice w 1991 roku.  Kampanię dla koncernu Kraft przygotowała agencja Crispin Porter + Bogusky.

Kraft-Macaroni&Cheese_GoNinjaGo

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: