Piwo Heineken w najnowszej kampanii przekonuje nas, że każdy człowiek jest w czymś „legendarny” – może być to zdejmowanie odzienia, nurkowanie w basenie czy stepowanie, ale raczej nikt nie może być legendarny we wszystkim. Po raz pierwszy w historii holenderska marka do zagrania „zbiorowej” głównej roli w swojej reklamie zaangażowała 20 amatorów, nie posiadających aktorskiego przygotowania – wszyscy oni wygrali casting demonstrując najlepiej jedną konkretną umiejętność, którą następnie odegrali w filmie. Akcja rozgrywa się na wypasionym statku wycieczkowym, na którym pojawia się nasz długowłosy i brodaty bohater zadziwiający współpasażerów różnorodnymi wyczynami – zaraz, zaraz, ale przecież to nie może być jeden człowiek!?
Spot pt. Heineken | The Odyssey Film pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1 milion wyświetleń na YouTube oraz 36 tysięcy share’ów na Facebooku. Reklamę przygotowała agencja Wieden+Kennedy z Amsterdamu, a film wyreżyserował Tom Kuntz.
Niemal równie popularny, co główny film, okazał się spot pokazujący kulisy powstawania „odysei” i castingi do poszczególnych umiejętności prezentowanych przez bohatera. Spot ten pt. Heineken Response on The Odyssey film authenticity ma już na koncie ponad 765 tysięcy wyświetleń na YouTube.
[…] The Legends holenderskiego piwa Heineken rzuca bohatera – który w poprzedniej odsłonie pt. The Odyssey prezentował swoje rozmaite legendarne zdolności – w wir poszukiwań pięknej nieznajomej w […]