Każdy ma jakąś legendarną umiejętność według Heinekena

Piwo Heineken w najnowszej kampanii przekonuje nas, że każdy człowiek jest w czymś „legendarny” – może być to zdejmowanie odzienia, nurkowanie w basenie czy stepowanie, ale raczej nikt nie może być legendarny we wszystkim. Po raz pierwszy w historii holenderska marka do zagrania „zbiorowej” głównej roli w swojej reklamie zaangażowała 20 amatorów, nie posiadających aktorskiego przygotowania – wszyscy oni wygrali casting demonstrując najlepiej jedną konkretną umiejętność, którą następnie odegrali w filmie. Akcja rozgrywa się na wypasionym statku wycieczkowym, na którym pojawia się nasz długowłosy i brodaty bohater zadziwiający współpasażerów różnorodnymi wyczynami – zaraz, zaraz, ale przecież to nie może być jeden człowiek!?

Spot pt. Heineken | The Odyssey Film pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1 milion wyświetleń na YouTube oraz 36 tysięcy share’ów na Facebooku.  Reklamę przygotowała agencja Wieden+Kennedy z Amsterdamu, a film wyreżyserował Tom Kuntz.

Heineken_OdysseyFilm

Niemal równie popularny, co główny film, okazał się spot pokazujący kulisy powstawania „odysei” i castingi do poszczególnych umiejętności prezentowanych przez bohatera.  Spot ten pt. Heineken Response on The Odyssey film authenticity ma już na koncie ponad 765 tysięcy wyświetleń na YouTube.

One Response to Każdy ma jakąś legendarną umiejętność według Heinekena

  1. […] The Legends holenderskiego piwa Heineken rzuca bohatera – który w poprzedniej odsłonie pt. The Odyssey prezentował swoje rozmaite legendarne zdolności – w wir poszukiwań pięknej nieznajomej w […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: