Deklaracja miłości według Schwarzkopf Nectra Color

Walentynki to takie święto, które markom ciężko ugryźć bez popadania w banał, słodkie czerwone serduszka i ckliwe historie o zakochanych.  Choć już w przeszłości zdarzyły się akcje, które zdobyły powszechne uznanie właśnie dzięki przełamaniu schematu – np. słynna akcja Puma Hard Chorus z 2011. W tym roku przebojem viralowym okresu walentynkowego okazał się spot marki Schwarzkopf Nectra Color czyli  produktów do koloryzacji włosów – prawie 2-minutowy film w niebanalny i ujmujący sposób pokazuje rodzące się uczucie między dwójką ludzi.

Spot pt. You – A Declaration of Love by Schwarzkopf Nectra Color pojawił się w sieci tydzień przed walentynkami, a do dziś zdołał zgromadzić już ponad 8.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 210 tysięcy share’ów na Facebooku. Reklamę tę dla firmy Henkel przygotowała niemiecka agencja BBDO Proximity Dusseldorf, a wyreżyserował Sandro Suppnig.

Schwarzkopf_MarreMe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: