Nie ważne w jakiej grasz drużynie, odzież marki XXL jest dla Ciebie

Norweska marka odzieży sportowej XXL postanowiła wykorzystać okazję, jaką stanowią zimowe igrzyska olimpijskie w Soczi, by rozpocząć wizerunkową kampanię w Skandynawii, która propaguję równość i wolność w uprawianiu sportu przez ludzi „grających dla różnych drużyn”, jak to zgrabnie określono w końcowym haśle. Chodzi tu oczywiście o kwestię tolerancji wobec sportowców reprezentujących inne orientacje niż jedyna słuszna, obowiązująca na terenie gospodarza obecnej olimpiady… Spot miał swoją premierę telewizyjną przy transmisji z ceremonii otwarcia igrzysk w Soczi.

Spot pt.  XXL Airport Love pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz 37 tysięcy share’ów na Facebooku.  W spocie pojawia się trójka norweskich sportowców: Anders Solum (freestyle football), Edward Strand (alpinista) i Sune Wentzel (frisbee), którzy próbują swoimi niesamowitymi wyczynami zwrócić uwagę pięknej niewiasty na lotnisku.  Muzykę do spotu napisał szwedzki kompozytor  Tommy Tysper, a całą kampanię przygotowała agencja Schjærven reklamebyrå.

XXL_AirportLove

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: