Jaguar niezawodnym środkiem transportu brytyjskich czarnych charakterów

W tym roku brytyjska marka luksusowych samochodów Jaguar zadebiutowała z reklamą podczas amerykańskiego Super Bowl. Jaguar w żaden sposób nie może się mierzyć budżetem czy wielkością potencjalnej grupy docelowej z takimi gigantami rynku masowego jak Volkswagen, Toyota czy Chevrolet, ale może grać na swojej „brytyjskości”, która w USA zawsze ma specyficzny urok… W hollywoodzkich filmach role czarnych charakterów bardzo często powierzane są brytyjskim aktorom i to oni – sir Ben Kingsley (Iron Man 3), Tom Hiddleston (The Avengers) i Mark Strong (Sherlock Holmes) – zostali twarzami kampanii promującej sportowe coupe F-TYPE, które ma być równie „niegrzeczne”, jakie bohaterowie kreowani przez tych aktorów…

Spot pt. Jaguar 2014 Big Game Commercial | British Villains ‚Rendezvous’ | Jaguar USA pojawił się w sieci ponad tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 9.7 miliona wyświetleń na YouTube oraz 132 tysiące share’ów na Facebooku. Reklamę przygotowała nowa agencja Spark 44, powołana do życia specjalnie do obsługi marki Jaguar, a film wyreżyserował brytyjski reżyser Tom Hooper, nagrodzony Oscarem za film Jak zostać królem [The King’s Speech]. Więcej informacji o brytyjskich złych chłopcach i ich maszynach marki Jaguar na stronie: www.jaguarusa.com/british-villains.

Jaguar_GoodToBeBad

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: