Cokolwiek by się wydarzyło później, Bud Light będzie najlepszym piwem…

Dwa tygodnie temu pisałem o teaserowej kampanii z udziałem Arnolda Schwarzeneggera, Dona Cheadle i Reggie Watts’a, która zapowiadała reklamę piwa Bud Light na Super Bowl – teraz wiemy już, jaki był pomysł na wykorzystanie gwiazd i kto zmierzył się z Terminatorem w ping-ponga. Otóż niespodziewanym bohaterem kampanii jest niejaki Ian Rappaport – przeciętny Amerykanin, który umawia się na randkę w pubie z kobietą o imieniu Kelly – nie wie jednak, że jest to aktorka podstawiona przez browar, a cała knajpa obstawiona jest ukrytymi kamerami. Kelly oferuje mu butelkę Bud Light, jeśli zgodzi się na wszystko, co wydarzy się dalej („to be up for whatever happens next”) – Ian się zgadza i tak zaczyna się jego noc życia.  Zobaczcie sami!

Spot pt.  Ian Up For Whatever Film– 2014 Super Bowl XLVIII Commercial – Extended Scenes | Bud Light pojawił się w sieci 6 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić imponujące 11.7 miliona wyświetleń na YouTube oraz 112 tysięcy share’ów na Facebooku.  Do znanego z teaserów tria gwiazd dołączyła stylistka Minka Kelly oraz rockowa kapela OneRepublic. Powyższy film to oczywiście najdłuższa internetowa wersja – w TV emitowana był 90-sekundowy skrót. Kampanię przygotowała agencja BBDO, a reklama ta wprowadza nowy slogan marki: The Perfect Beer For Whatever Happens.

BudLight_UpForWhateverHappens

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: