Niemieckiemu inżynierowi wyrosną skrzydła jeśli przejedziesz swoim Volkswagenem 100 tys. mil

Parę dni temu pisałem o teaserze Volkswagena zapowiadającym jego nową reklamę na Super Bowl – teraz wiemy już, że niezawodne algorytmy niemieckich inżynierów pozwalające określić idealny scenariusz reklamy VW nie zostały chyba wykorzystane, bo główną rolę w nowym spocie odegrali właśnie… niemieccy inżynierowi, którzy – według tego, co pewien ojciec opowiada swojej córce – dostają skrzydeł za każdym razem, gdy jakiś Volkswagen osiąga przebieg 100 000 mil!

Spot pt. 2014 Volkswagen Game Day Commercial: Wings pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 9.7 miliona wyświetleń na YouTube oraz blisko 60 tysięcy share’ów na Facebooku.  Zapewne nie będzie to aż tak wielki hit viralowy, jak mały Lord Vader w 2011 roku, ale i tak radzi sobie całkiem nieźle, a dodatkowo podkreśla wytrzymałość niemieckich autek.  Reklamę przygotowała nowa amerykańska agencja obsługująca VW – Argonaut.

Volkswagen_wings

One Response to Niemieckiemu inżynierowi wyrosną skrzydła jeśli przejedziesz swoim Volkswagenem 100 tys. mil

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: