Wagarowicze giną potworną śmiercią na zakazanej australijskiej plaży…

Ten Australijski filmik od przedwczoraj ostro namieszał w sieci, stając się jednym z najpopularniejszych virali i bijąc na głowę wiele wypasionych produkcji, które duże marki przygotowały specjalnie na Super Bowl.  Film ten być może jest kampanią społeczną dla organizacji Learn For Life, a przynajmniej usilnie próbuje udawać kampanię społeczną, której celem jest zniechęcenie młodzieży do urywania się ze szkoły. Ale biorąc pod uwagę jak wygląda strona internetowa tejże organizacji to zapewne jest ona fikcyjna, a prawdziwym celem powstania tego filmu jest zwrócenie uwagi na kunszt i warsztat filmowy jego twórców, którymi są panowie: Henry Inglis i Aaron McCann. A teraz zobaczcie sami, dlaczego film w ogóle zawirusował!

Spot pt. Set Yourself Free pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 4.8 miliona wyświetleń na YouTube oraz 42 tysiące share’ów na Facebooku.  Co ciekawe, obaj twórcy powyższego filmu, to nie jacyś aspirujący amatorzy, ale całkiem utytułowany duet filmowców z Perth, którzy realizują od lat krótkie filmy dla australijskiej telewizji – ich dorobek możecie przejrzeć na stronie: http://www.henryandaaron.com.

Henry&Aaron_SetYourselfFree

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: