Charakterystyczna rasa koni Clydesdales jest znakiem rozpoznawczym słynnej amerykańskiej marki piwa Budweiser i co roku pojawia się w jej reklamie przygotowywanej specjalnie na Super Bowl. W ubiegłym roku wielkim hitem w TV, jak i w internecie okazał się wzruszający spot pt. Brotherhood opowiadający historię miłości i przywiązania konia Clydesdale do jego pierwszego opiekuna. W tym roku Budweiser znów będzie wzruszać i bawić, bo obok konia pojawia się słodki i rezolutny szczeniak rasy Labrador, który ewidentnie poczuł miętę do jednego z koni Clydesdales…
Spot pt. Budweiser Super Bowl XLVIII Commercial — „Puppy Love” pojawił się w sieci zaledwie wczoraj, a już zdołał zgromadzić imponujące 19 milionów wyświetleń na YouTube oraz 12 tysięcy share’ów na Facebooku. Jak widać agencja Anomaly, która przygotowała zarówno ubiegłoroczny jak i aktualny spot, wybiera proste i sprawdzone rozwiązania – słodki szczeniaczek i wzruszające „story” gwarantują miliony wyświetleń i dużo „like’ów”, tylko gdzie w tym wszystkim jest piwo?? W reklamie pojawia się piosenka „Let Her Go” zespołu Passenger.
[…] marki Budweiser wykorzystujący sympatyczną rasę labradorów – na początku tego roku reklama Budweisera na Super Bowl wywoływała łzy wzruszenia pokazując niezwykłą miłość konia i szczeniaka. Tak więc jeśli […]
[…] rasy labrador zdominowały kategorię papieru toaletowego, ale ostatnio także wzruszały do łez w reklamie piwa Budweiser. Ale czy widzieliście kiedyś psa-mopa w reklamie? Jeśli nie, to zaraz zobaczycie w poniższym […]
[…] z największych reklamowych hitów ubiegłorocznego Super Bowl był spot piwa Budweiser pt. Puppy Love opowiadający historię gorącego uczucia, jakie połączyło słodkiego szczeniaczka rasy labrador […]