Niemiecka precyzja Volkswagena w przygotowaniu reklamy na Super Bowl

Ciągle nie wiemy, jak w tym roku będzie wyglądała reklama marki Volkswagen na tegoroczny Super Bowl – a biorąc pod uwagę kilka poprzednich lat (chociażby słynny spot z małym Lordem Vaderem z 2011) można się spodziewać, że będzie to jeden z ciekawszych filmów!  Tylko jak przygotować kolejną genialną reklamę, która porwie wymagającą Amerykańską publiczność? – Oczywiście niemieccy inżynierowie mają na to swój – bardzo naukowy – sposób! Otóż opracowali specjalny algorytm, który wskazuje, jakie elementy należy zawrzeć w reklamie, aby odniosła sukces…

Spot pt. Volkswagen Game Day Teaser | German Engineers Create The Ultimate Game Day Commercial pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.9 miliona wyświetleń na YouTube oraz 17 tysięcy share’ów na Facebooku. A więc jeśli uwielbiacie małe pieski, bobasy, Carmen Electrę w obcisłej czerwonej sukience, dinozaury, siłaczy, Abrahama Lincolna, Indian czy kowbojów – to jest szansa, że może pojawią się w docelowej reklamie, a może niemiecka inżynieria czymś nas zaskoczy?! Kampanię Volkswagena na Super Bowl przygotowuje nowa agencja Argonaut.

VW_GameDayTeaser

One Response to Niemiecka precyzja Volkswagena w przygotowaniu reklamy na Super Bowl

  1. […] dni temu pisałem o teaserze Volkswagena zapowiadającym jego nową reklamę na Super Bowl – teraz wiemy już, że niezawodne […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: