Sorry, Coke i Pepsi – ale Scarlett Johansson sama sobie robi bąbelki…

SodaStream to firma, która produkuje domowe urządzenia służące do przygotowywania wody gazowanej (pamiętacie jak w Polsce używano syfonów?) oraz ponad 100 skoncentrowanych syropów smakowych służących do nadawania wodzie z bąbelkami różnych smaków.  Marka ta prowadzi obecnie agresywne działania promocyjne na rynku amerykańskim i planuje wyemitować spot reklamowy podczas tegorocznego Super Bowl czyli w najbliższą niedzielę. Ale już wiadomo, że reklama, do której zaangażowano jedną z największych gwiazd Hollywood – piękną Scarlett Johansson – zostanie ocenzurowana, ponieważ w oryginalnej wersji znalazło się bezpośrednie nawiązanie do Coca-Coli i Pepsi, które SodaStream uważa za swoją konkurencję…

Spot pt. Sorry, Coke and Pepsi. (Uncensored) pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 3.7 miliona wyświetleń na YouTube oraz 5 tysięcy share’ów na Facebooku.  Oczywiście można założyć, że „chwyt” z wymuszonym ocenzurowaniem spotu mógł być z góry zaplanowanym działaniem, które miało zapewnić szum wokół reklamy i sprawić, że oryginalna „nieocenzurowana” wersja stanie się viralem, o czym z resztą marzy Scarlett Johansson… Reklamę przygotowała agencja Humanaut z Chattanooga (USA), a w rolę dyrektora kreatywnego wcielił się sam Alex Bogusky.

SodaStream_SorryCoke&Pepsi_Scarlett

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: