Yes Sir, I can boogie – w wykonaniu szefa logistyki czekolad Cadbury

Kultowa w Wielkiej Brytanii marka mlecznej czekolady Cadbury Dairy Milk powraca z nową kampanią, której bohaterem jest niejaki Keith – manager ds. logistyki, którego ukrytym talentem jest „lip-syncing” znanych przebojów ery disco.  Ale ważnym elementem całej zabawy jest kostka czekolady Cadbury Dairy Milk, która wprowadza naszego bohatera w odpowiedni stan ducha – wówczas Keith potrafi też tworzyć urocze układy choreograficzne do śpiewanych piosenek, a w reklamie robi to do nieśmiertelnego hitu grupy Baccara pt. Yes Sir, I Can Boogie!

Spot pt. Yes Sir, I WILL boogie in the Office — New Cadbury Dairy Milk TV ad pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 386 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 28 tysięcy share’ów na Facebooku.  Nowa kampania prowadzona jest pod hasłem #FreeTheJoy [Uwolnij radość], a przygotowała ją agencja Fallon London.

CadburyDairyMilk_I will boogie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: