Dove o prawdziwym pięknie, kompleksach Twojej matki i sztuce robienia dobrych „selfies”

W tym roku mija 10 lat od rozpoczęcia przez markę Dove przełomowej kampanii reklamowej znanej jako Campaign for Real Beauty – przez ten okres marka należąca do koncernu Unilever konsekwentnie przekonywała kobiety na całym świecie, by nie ulegały sztucznym stereotypom piękna lansowanym przez masowe media i uwierzyły w siebie. Najnowsza odsłona tej kampanii kontynuuje dyskusje na temat piękna, ale odkrywa też jak kompleksy młodych dziewczyn są wzmacniane, a czasem wręcz dziedziczone od ich matek…  Problemy z samoakceptacją są jak ciężka choroba genetyczna – nie jest łatwo je wyplenić!

Spot pt. Selfie pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 280 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 1700 share’ów na Facebooku. Film powstał przy współpracy z Sundance Institute, a zrealizowała go nagrodzona Oscarem dokumentalistka Cynthia Wade.  Możecie też dołączyć do dyskusji o pięknie na stronie: http://www.dovebeautyis.com.

Dove_Selfie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: