Make Love, Not War – dezodoranty AXE dojrzewają do prawdziwego uczucia?

Marka męskich dezodorantów AXE od zawsze budowała swoją komunikację na prostym schemacie „użycie zapachu AXE przemienia przeciętnego chłopaka w bożyszcze, któremu nie może się oprzeć żadna kobieta”. Przez lata niezliczone kampanie AXE bawiły nas grubo przesadzonymi wizjami spadających aniołów i tabunów modelek w bikini prześladujących wypachnionego młodziana, ale nadszedł czas, by chłopak w końcu kogoś naprawdę pokochał… Najnowsza kampania – przygotowana z myślą o amerykańskim Super Bowl i wspierająca launch nowego wariantu zapachowego AXE Peace – pokazuje brutalnych dyktatorów przypominających tych prawdziwych, którzy rządzili Koreą Północną czy Iranem. Pod wpływem miłości nawet dyktatorzy stają się lepszymi ludźmi!

Spot pt. AXE PEACE | Make Love, Not War (Official :60) pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.6 miliona wyświetleń na YouTube oraz 75 tysięcy share’ów na Facebooku. Reklamę kończy hasło Make Love, Not War oraz logo fundacji Peace One Day, którą Unilever będzie wspierał przy okazji tej kampanii. Kreację przygotowała agencja BBH London, a spot wyreżyserował Rupert Sanders. 

AXE Peace_MakeLoveNotWar

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: