Guinness przedstawia Sapeurs – kongijskich dandysów żyjących pełną piersią

Są w różnym wieku, mają różne profesje i różne dochody, ale łączy ich jedno – umiłowanie dla elegancji, szyku i świetnego wyglądu, który odstaje od otaczających ich realiów Brazzaville, biednej stolicy Konga.  Mowa o ruchu zwanym Sapeurs – od La Sape (skrót od: Société des Ambianceurs et des Personnes Élégantes’) – społeczność kongijskich modnisiów zaczęła się tworzyć jeszcze na początku XX wieku, gdy Kongo było francuską kolonią, a młodzi kongijscy chłopcy pracowali jako służący w domach zamożnych Francuzów mieszkających w Brazzaville, którzy za ich pracę wynagradzali ich używanymi francuskimi ubraniami…  Tyle historii, a teraz zobaczcie sami, dlaczego piwo Guinness wybrało społeczność Sapeurs jako temat swojej najnowszej kampanii!

Spot pt. Sapeurs – New GUINNESS Advert (2014)  pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 400 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 21 tysięcy share’ów na Facebooku.  Kampanię przygotowała angielska agencja Abbott Mead Vickers BBDO, a więcej ciekawych informacji o Sapeurs możecie znaleźć na stronie Guinnessa.

Guinness_Sapeurs

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: