Szatańskie dziecko straszy na ulicach Nowego Jorku

Marketing wirusowy oparty na wzbudzaniu strachu – celnie zidentyfikowany jako silna odrębna gałąź i zgrabnie nazwany jako exFEARiential marketing przez kanadyjską agencję John St. – ma się świetnie i właśnie możemy obserwować kolejny jego przejaw. Otóż viralowe tryumfy święci właśnie spot promujący premierę nowego horroru pt. Devil’s Due od wytwórni 20th Century Fox.  Jak na horror przystało jego akcja promocyjna musi być straszna, odrażająca i wywołująca dużo pisków – ale nie ma się co dziwić, skoro niczego nie spodziewających się przechodniów atakuje tu dziecięcy wózek, z którego powstaje piekielnie brzydki diabelski potomek!

Spot pt. Devil Baby Attack  pojawił się w sieci zaledwie wczoraj i w ciągu tej jednej doby zdołał zgromadzić imponujące 11 milionów wyświetleń na YouTube. Oj, chyba lubimy sobie popatrzeć, jak innym serce podchodzi do gardła ze strachu na widok plującego wymiocinami szatańskiego dziecka! Więcej informacji o samym filmie, którego amerykańska premiera już w ten piątek 17.01.2014, można znaleźć na jego stronie.

DevilBabyAttack_DevilsDue

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: