Doritos znów poszukują najlepszego spotu na Super Bowl

Chipsy Doritos jak co roku – już  od 2006 roku – organizują swój wielki internetowy konkurs Crash The Super Bowl na najlepszą amatorską reklamę tej marki. Zwycięzca tego konkursu zobaczy swój spot w TV podczas transmisji najważniejszego meczu w amerykańskim footballu czyli finału ligi NFL zwanego popularnie Super Bowl. Jednym z pięciu finalistów walczących o sławę i wielkie pieniądze jest niejaki Thomas Noakes z Sydney, którego filmik właśnie robi sporą karierę wirusową…

Spot pt. DORITOS „FINGER CLEANER” – 2014 CRASH THE SUPER BOWL FINALIST pojawił się w sieci półtora miesiąca temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2 miliony wyświetleń na YouTube oraz 63 tysiące share’ów na Facebooku. Co ciekawe jest to pierwszy filmik w finale konkursu, którego autorem nie jest Amerykanin i jak na razie ma spore szanse na zwycięstwo – głosowanie odbywa się na specjalnej stronie konkursowej.

Doritos_FingerCleaner

One Response to Doritos znów poszukują najlepszego spotu na Super Bowl

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: