Nikt nie powinien płacić życiem za błąd na drodze

Parę lat temu wybitnie dobra brytyjska kampania społeczna na rzecz zapinania pasów bezpieczeństwa pt. Embrace Life stała się wielkim sukcesem wirusowym i z pewnością zmusiła parę osób do refleksji – teraz na podobny sukces ma szansę nowozelandzka kampania pt. Mistakes [Błędy] prowadzona na zlecenie New Zealand Transportation Agency.  Gdy jedziemy samochodem, to dzielimy drogę z innymi kierowcami, a nasza prędkość powinna uwzględniać margines bezpieczeństwa na potencjalny błąd innego kierowcy. A jeśli jedziemy zbyt szybko, to…

Spot pt. Speed ad – Mistakes pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym krótkim czasie zdołał zgromadzić już ponad 3.4 miliona wyświetleń na YouTube oraz 142 tysiące share’ów na Facebooku.  Kampanię przygotowała agencja Clemenger BBDO, a więcej informacji o niej można znaleźć na specjalnej stronie.

NZTA_Mistakes

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: