Gdy upadali, one podawały im rękę – P&G dziękuje matkom olimpijczyków

Amerykański koncern FMCG Procter & Gamble kontynuuje rozpoczętą jeszcze w 2012 roku kampanię Thank You, Mom [Dziękuję Mamo], która powiązana jest ze sponsoringiem igrzysk olimpijskich – w 2012 roku kampania dotyczyła letniej olimpiady w Londynie, a teraz oczywiście stanowi aktywację dla sponsoringu zimowych igrzysk olimpijskich Soczi 2014. Przekaz konsekwentnie pozostaje taki sam – najwięksi sportowcy nigdy nie osiągnęliby swoich sukcesów, gdyby nie miłość, wsparcie i pomocna dłoń mamy, która pomagała podnieść się po każdym upadku na lodowisku czy stoku…

Spot pt. P&G Thank You, Mom | Pick Them Back Up | Sochi 2014 Olympic Winter Games pojawił się w sieci 6 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 5.8 miliona wyświetleń na YouTube oraz 315 tysięcy share’ów na Facebooku. Kampanię przygotowała agencja Wieden+Kennedy z Portland (USA).  W ramach kampanii P&G stworzyło też specjalny fanpage Thank You Mom na Facebooku, gdzie można się dowiedzieć więcej o matkach najsłynniejszych olimpijczyków.

P&G_ThankYouMom_Sochi

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: