Gdy synowie zaczynają używać Old Spice, ich matki stają się smutne

Najnowsza amerykańska reklama dezodorantu Old Spice Re-Fresh z miejsca przyciągnęła sporą uwagę w sieci – mimo, że nie występuje w niej żaden z umięśnionych ex-sportowców znanych z poprzednich kampanii.  Tym razem Old Spice przekonuje nas, że puszka tego dezodorantu potrafi z pryszczatego nastolatka zrobić prawdziwego mężczyznę, za którym oglądać będą się atrakcyjne kobiety, a tym samym dostarczy sporo zmartwień jego matce, która oczywiście wolałaby, żeby synek na zawsze pozostał jej małym niewinnym chłopcem…

Spot pt. Old Spice | Mom Song :60  pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym krótkim czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 103 tysiące share’ów na Facebooku. Kampanię prowadzoną pod hasłem Smellcome to Manhood przygotowała agencja Wieden+Kennedy Portland, a film wyreżyserował Steve Ayson.

OldSpice_MomSong

One Response to Gdy synowie zaczynają używać Old Spice, ich matki stają się smutne

  1. […] początku tego roku Old Spice przeprowadził zabawną kampanię swoich dezodorantów, w której matki śpiewająco rozpaczały, że ich synowi zaczęli używać Old Spice, którego […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: