Coca-Cola zna miliony powodów, byście uwierzyli w lepszy świat…

Najnowsza globalna kampania marki Coca-Cola prowadzona jest pod hasłem #ReasonsToBelieve i utrzymana w podniosłym nastroju, który ma nas zainspirować do większej wiary w lepsze jutro.  Minutowy spot to właściwie video-clip do pieśni, którą śpiewa dziecięcy chór, a wypełniony jest on różnymi obrazami powodów, dla których powinniśmy uwierzyć w ten optymistyczny przekaz koncernu z Atlanty. Jednym z takich powodów jest krótkie ujęcie pokazujące szczęśliwą gejowską parę otoczoną przez liczną rodzinę i przyjaciół podczas robienia ślubnej fotografii (0:39-0:41) …no i oczywiście to musiało wywołać małą burzę.

Spot pt. Be inspired by Coca-Cola’s #ReasonsToBelieve pojawił się w sieci miesiąc temu, ale stopniowo publikowane były również inne wersje językowe spotu (m.in. norweska, szwedzka, fińska), które łącznie zgromadziły już ponad 1.2 miliona wyświetleń na YouTube.  Ale dopiero pojawienie się irlandzkiej wersji spotu wywołało wspomnianą burzę – tylko bowiem w tej wersji scena gejowskiego ślubu została usunięta. Coca-Cola twierdzi, ze scenę usunięto, gdyż w Irlandii geje nie mogą zawrzeć małżeństwa, ale jak się okazuje usunięta scena nie pokazuje wcale uroczystości zawarcia małżeństwa, a jedynie związku partnerskiego, które są w Irlandii legalne…  No cóż, jeżeli kampania trafi także do Polski to chyba czeka nas irlandzka wersja spotu, a szkoda.

CocaCola_#ReasonsToBelieve

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: