Jaguar zaprezentował swój koci refleks na kurze Mercedesa…

Nawiązywanie do słynnych virali, które odniosły duży sukces jest również znaną techniką mogącą pomóc w szybkiej i taniej popularyzacji danego filmu – tę właśnie drogę wybrał Jaguar, zasłużona Brytyjska marka samochodów luksusowych należąca obecnie do indyjskiej korporacji Tata Motors. Jaguar wziął bowiem na celownik swojego niemieckiego konkurenta Mercedesa i zręcznie sparodiował jego słynny viral z kurą pt. Magic Body Control z września 2013, który zanotował ponad 8 milionów wyświetleń. Zobaczcie sami, jaki los zgotował kurze Jaguar!

Spot pt. Jaguar vs. Chicken | Jaguar USA pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 2.4 miliona wyświetleń na YouTube oraz 61 tysięcy share’ów na Facebooku.  Jak widać podjęcie dialogu z popularnym viralem dało Jaguarowi niskim kosztem 1/3 wyświetleń, jakie osiągnął szeroko promowany spot Mercedesa. A Wy kogo wolicie kota czy kurę?

Jaguar_Cat-like-reflexes

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: