Namolny dupek antybohaterem reklamy zegarka Samsung GALAXY Gear

Tak zwane „wypadki przy pracy” w branży reklamowej zdarzały się zawsze i nie oszczędzają nikogo – nawet takich gigantów jak koreański koncern Samsung.  Najnowszy spot tej marki promujący wprowadzony niedawno smartwatch Samsung GALAXY Gear w kontekście uprawiania sportów zimowych okazał się być strzałem we własne kolano.  Główny bohater filmu – będący szczęśliwym posiadaczem inteligentnego zegarka – niestety sam nie grzeszy ani inteligencją ani dobrym wychowaniem, a jego uporczywe popisywanie się zegarkiem Samsung przed podrywaną dziewczyną wzbudzić chyba może w najlepszy wypadku politowanie…

Spot pt.  Are You Geared Up? pojawił się w sieci 4 dni temu i zdołał w tym czasie zgromadzić ponad 1.9 miliona wyświetleń na YouTube oraz 33 tysiące share’ów na Facebooku. Samsung chyba przeczuwał, że odbiór tej reklamy nie będzie zbyt dobry, bo przezornie wyłączona została opcja dodawania komentarzy…

SamsungGALAXYGear_AreUGearedUp

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: