Australijska marka prezerwatyw Four Seasons Condoms wprowadza właśnie na miejscowy rynek nowy rodzaj gumek o nazwie NAKED [Nagie], które podobno są tak cienkie, że użytkownik w ogóle nie odczuwa ich obecności… Spot reklamowy – z nonszalancką parą, która próbuje w sklepie dobrać sobie odpowiedni rodzaj gumek NAKED – nie zdążył nawet zadebiutować w australijskiej telewizji, bo od razu został zakazany i karnie odesłany do internetu, gdzie oczywiście w ekspresowym tempie zrobił karierę wirusową znacznie wykraczającą poza granice Australii.
Spot pt. Get NAKED : Four Seasons Condoms #GetNAKED pojawił się w sieci miesiąc temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 5.9 miliona wyświetleń na YouTube oraz 42 tysiące share’ów na Facebooku. Potwierdza się, że kondomy to jednak wstydliwy temat – na YouTube każdy sobie chętnie sam obejrzy, ale już na Facebooku relatywnie mało chętnych do share’owania 😉 Autorem scenariusza i reżyserem tego dzieła jest Gary Eck.