Australijska reklama kondomów NAKED zbyt odważna do TV

Australijska marka prezerwatyw Four Seasons Condoms wprowadza właśnie na miejscowy rynek nowy rodzaj gumek o nazwie NAKED [Nagie], które podobno są tak cienkie, że użytkownik w ogóle nie odczuwa ich obecności…  Spot reklamowy – z nonszalancką parą, która próbuje w sklepie dobrać sobie odpowiedni rodzaj gumek NAKED – nie zdążył nawet zadebiutować w australijskiej telewizji, bo od razu został zakazany i karnie odesłany do internetu, gdzie oczywiście w ekspresowym tempie zrobił karierę wirusową znacznie wykraczającą poza granice Australii.

Spot pt. Get NAKED : Four Seasons Condoms #GetNAKED pojawił się w sieci miesiąc temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 5.9 miliona wyświetleń na YouTube oraz 42 tysiące share’ów na Facebooku. Potwierdza się, że kondomy to jednak wstydliwy temat – na YouTube każdy sobie chętnie sam obejrzy, ale już na Facebooku relatywnie mało chętnych do share’owania 😉 Autorem scenariusza i reżyserem tego dzieła jest Gary Eck.

NakedCondoms_GetNaked

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: