Apple wzruszająco o rodzinnych świętach z młodym filmowcem w tle

Z tej reklamy nie dowiemy się niczego nowego o produktach marki Apple, choć zobaczymy, że zwykłym iPhonem można ukradkiem nagrać małe arcydzieło filmowe, które zaskoczy i wzruszy całą rodzinę podczas świątecznego spotkania. Spot ten dość niespodziewanie stał się wirusowym przebojem ostatnich dni – a więc ponownie potwierdza się zasada, że dobrze opowiedziana historia o dużym ładunku emocji może być tak samo silnym wirusem, jak coś skandalicznego czy hiper-zabawnego.

Spot pt. Apple – Holiday – TV Ad – Misunderstood pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 5.1 miliona wyświetleń na YouTube oraz 343 tysiące share’ów na Facebooku.  Film przygotowała amerykańska agencja TBWA\Media Arts Lab.

Apple_Misunderstood

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: