Ta fasolka nie służy amerykańskim astronautom…

Ten uroczy spot wczoraj stał się sensacją dnia, gdy jeden z wpływowych amerykańskich blogów napisał o nim:  fikcyjna reklama  fasolki jest lepsza od niemal każdej rzeczywistej reklamy…  Packshot z puszką fasolki nieistniejącej marki Haynes (zapewne miało się kojarzyć z popularną marką Heinz) rzeczywiście pojawia się  jako zabawna puenta tej historyjki wraz z hasłem: Nie dla astronautów! Nic więcej nie napiszę, zobaczcie to sami!

Spot pt. Beans pojawił się w sieci tydzień temu i w tym krótkim czasie zdołał zgromadzić imponujące 1.2 miliona wyświetleń na YouTube oraz 90 tysięcy share’ów na Facebooku.  Oczywiście ze wspomnianą fasolką film ten nie ma nic wspólnego, bo jest reklamą studia Cinesite, specjalizującego się w wizualnych efektach specjalnych, takich jak np. animowanie kosmicznych potworów.  Więcej informacji i przykładowych realizacji studia Cinesite możecie znaleźć na ich stronie: http://www.cinesite.com/shorts.

Cinesite_Beans

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: