Koncern Coca-Cola od 5 lat pracował nad nową niskokaloryczną i zdrowszą odmianą kultowego napoju – zamiast sztucznych słodzików wykorzystana została stewia, słodzik pochodzenia naturalnego – stąd nowy wariant zyskał zieloną etykietę i nazwę Coca-Cola Life. Na razie produkt dostępny jest tylko na dwóch rynkach – w Argentynie i w Chile – ale chodzą słuchy, że w 2014 roku Coca-Cola może wprowadzić zieloną colę na niektóre europejskie rynki. Tymczasem w Argentynie trwa kampania reklamowa, która wzrusza i budzi same pozytywne emocje – Coca-Cola Life towarzyszy tu młodej rodzinie, która dość szybko się powiększa…
Spot pt. Coca Cola Life – Ser Padres HD pojawił się w sieci niecałe dwa tygodnie temu, a już zdołał zgromadzić ponad 590 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 63 tysiące share’ów na Facebooku. Według informacji dostępnych w sieci Coca-Cola Life – słodzona stewią i cukrem – ma o 60% kalorii mniej niż klasyczna Coca-Cola. A tło muzyczne tego uroczego spotu stanowi nowe wykonanie piosenki z 1967 roku pt. „To Love Somebody” z repertuaru grupy The Bee-Gees.
Wyraz twarzy tego faceta bezcenny 😉