Świąteczne cuda od Świętych Mikołajów z linii lotniczych WestJet

Największa kanadyjska tania linia lotnicza WestJet postanowiła zabawić się w Świętego Mikołaja i miło zaskoczyć pasażerów, którzy w czasie oczekiwania na swój lot podzielili się informacją o tym, jaki prezent chcieliby znaleźć pod choinką. Specjalna ekipa pilnie notowała wyznania nieświadomych niczego pasażerów, by następnie w ekspresowym tempie dokonać zakupów, zapakować prezenty i dostarczyć je na czas na lotnisko, gdzie lądował ich samolot. Akcję przeprowadzono na dwóch kanadyjskich lotniskach w Toronto i Hamilton, a prezenty zaskoczyły pasażerów pojawiając się na pasie do odbioru bagażu.

Spot pt. WestJet Christmas Miracle: real-time giving pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym krótkim czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.8 miliona wyświetleń na YouTube oraz 270 tysięcy share’ów na Facebooku. Jak się okazuje szybki sukces viralowy powyższego spotu to też efekt sprytnego chwytu – WestJet zorganizowało konkurs, w którym można wygrać darmowe przeloty dla dwóch osób w zamian za share’owanie tego video na Twitterze.

WestJet_XmasMiracle

One Response to Świąteczne cuda od Świętych Mikołajów z linii lotniczych WestJet

  1. […] ubiegłym roku sporym hitem viralowym okresu świątecznego był film pt. WestJet Christmas Miracle kanadyjskich linii lotniczych WestJet pokazujący, jak firma z poświęceniem spełniła […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: