Pantene pokazuje, że kobiety to jednak mają pod górkę…

Zupełnie niespodziewanym „po-weekendowym” hitem internetu wywołującym sporo dyskusji okazała się dziś filipińska reklama szamponu Pantene ze stajni Procter & Gamble – ale w żadnym razie nie jest to typowy spot szamponu! Nie zobaczycie w nim opakowania reklamowanej marki, ani nawet typowej scenki pod prysznicem z roznegliżowaną modelką wmasowującą szampon w swoje długie włosy…   Zobaczycie natomiast ciekawe zestawienia pokazujące, jak takie samo zachowanie mężczyzny i kobiety jest skrajnie różnie odbierane i nazywane!

Spot pt. Pantene Philippines | #WhipIt | Labels Against Women pojawił się w sieci dziś i w błyskawicznym tempie zgromadził już ponad 2.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz 34 tysiące share’ów na Facebooku. Kampanię Pantene #WhipIt przygotowała agencja BBDO Guerrero z Manili, a w tle możecie usłyszeć kawałek pt. „Mad World” w wykonaniu Tears For Fears.

Pantene_WhipIt

One Response to Pantene pokazuje, że kobiety to jednak mają pod górkę…

  1. seksuolog z bydgoszczy

    Pantene pokazuje, że kobiety to jednak mają pod górkę… | virusovo.pl

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: