GoldieBlox – zabawki dla przyszłych „inżynierek”

GoldieBlox to nowa marka zabawek skierowanych do dziewczynek w wieku 4-9 lat, które nie są szczególnie zainteresowane lalkami, przebieraniem ich w nowe sukienki i tym podobnymi babskimi zabawami.  Firma stawia sobie za cel przełamanie płciowych stereotypów w charakterze zabawek dla dziewczynek, które jak można podejrzewać przekładają się później również na dorosłe życie. Jak podaje GoldieBlox tylko 11% inżynierów na całym świecie to kobiety – jest szansa, że rosnąca popularność ich zabawek przyczyni się do wyrównania proporcji, a popularność tą zapewnić ma poniższy spot, który wykorzystuje niezmiennie przyciągający uwagę mechanizm Maszyny Goldberga, który pomógł przygotować Brett Doar – znany ze współpracy przy podobnych filmach dla zespołu OK Go.

Spot pt. GoldieBlox, Rube Goldberg, & Beastie Boys „Princess Machine” (a concert for little girls) pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już imponujące 6 milionów wyświetleń na YouTube oraz 133 tysiące share’ów na Facebooku.  W filmie wykorzystana została piosenka pt. Girls zespołu Beastie Boys, do której napisano nowe słowa.  Z ofertą zabawek dla przyszłych inżynierek możecie się zapoznać na stronie: http://www.goldieblox.com.

GoldieBlox

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: