Laleczka Chucky ożywa i straszy na przystanku w Brazylii

Najwyraźniej kanadyjska agencja John St. miała dobrego nosa lansując niedawno powołanie nowej komórki ds. exFEARiential marketingu – ludzie po prostu lubią się bać, lubią straszyć innych i uwielbiają oglądać, jak inni są straszeni… Twórcy brazylijskiego programu TV Silvio Santos nadawanego przez stację SBT postanowili wykorzystać okazję, jaką jest premiera nowego horroru z serii Child’s Play pt. Curse of Chucky [Klątwa laleczki Chucky] i związana z tym intensywna kampania reklamowa na przystankach autobusowych… Zobaczcie sami, co grozi użytkownikom komunikacji miejskiej w Brazylii!

Spot pt.  A Maldição de Chucky – Susto no ponto de ônibus – Câmera Escondida Programa Silvio Santos pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym krótkim czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.8 miliona wyświetleń na YouTube oraz 337 tysięcy share’ów na Facebooku.

CurseOfChucky_Brazil_SBT

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: