Zupełnie nowe sposoby na odegranie „Jingle Bells” od Kmart i NBA

Jednym z niezawodnych sposobów na marketingowe nawiązanie do świąt jest znalezienie jakiegoś innowacyjnego i najlepiej powiązanego z daną marką sposobu na wykonanie świątecznego klasyka Jingle Bells.  W sieci właśnie karierę zaczyna robić bardzo męskie wykonanie „dzwonków” przez grupę sześciu naprawdę dobrze wyposażonych panów dla amerykańskiej marki dyskontowych supermarketów Kmart. Jak się okazuje instrumenty nadające się do odegrania tej melodii można znaleźć w bardzo zaskakujących miejscach… – na przykład w bokserkach marki Joe Boxer.

Spot pt.  Show Your Joe pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 77 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 36 tysięcy share’ów na Facebooku.  Reklama jest częścią wspólnej świątecznej co-promocji Kmart i Joe Boxer, a przygotowała ją agencja DraftFCB z Chicago.

Kmart_joeBoxer

Tymczasem amerykańska męska liga koszykówki NBA znalazła swój sposób na świąteczne wykonanie „Jingle Bells” – wystarczyło paru zawodników celnie trafiających za trzy punkty 😉  Spot pt. Jingle Hoops w ciągu 5 dni zanotował już ponad 5.7 milionów wyświetleń na YouTube oraz 278 tysięcy share’ów na Facebooku.

One Response to Zupełnie nowe sposoby na odegranie „Jingle Bells” od Kmart i NBA

  1. […] wykonanie słynnego utworu „Jingle Bells” przez modeli prezentujących bokserki marki Joe Boxer dostępne w sieci supermarketów Kmart – panowie najwyraźniej ukryli tam jakieś dzwonki w swoich niewymownych…  Jeśli […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: