ExFEARiential marketing czyli bezwzględna skuteczność od agencji John St.

Kanadyjska agencja reklamowa John St. zasłynęła tym, że co jakiś czas wprowadza zaskakująco celne innowacje – jest autorem mechanizmu BUYRAL, dzięki któremu dowolny filmik może stać się viralem oraz wprowadziła do użytku pojęcie CATVERTISING‚u czyli tworzenia filmów z udziałem kotów, które jak wiadomo gwarantują popularność w sieci.  Teraz agencja John St. dostrzegła nowy silny trend – posługiwanie się strachem w marketingu wirusowym – wystarczy przypomnieć się sobie spoty promujące: film Carrie, ekrany LG czy serię filmów z pewnej brazylijskiej windy. Problem z tymi filmami jest taki, że są one ustawione – występują w nich aktorzy, a agencja John St. proponuje nam realizację kampanii marketingowych z użyciem elementu strachu na prawdziwych, niczego się nie spodziewających przedstawicielach grupy docelowej…

Spot pt. ExFEARiential pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 80 tysięcy wyświetleń na YouTube. Trzeba przyznać, że pomysł porwania matce dziecka z wózka po to, by zareklamować jej antyperspirant działający nawet w silnym stresie to po prostu kreatywny majstersztyk 😉 Więcej informacji o agencji John St. i jej nowo utworzonym dziale ds. exFEARiential marketingu znajdziecie na stronie: http://www.johnst.com.

JohnSt_ExFEARiential

3 Responses to ExFEARiential marketing czyli bezwzględna skuteczność od agencji John St.

  1. […] kanadyjska agencja John St. miała dobrego nosa lansując niedawno powołanie nowej komórki ds. exFEARiential marketingu – ludzie po prostu lubią się bać, lubią straszyć innych i uwielbiają oglądać, jak […]

  2. […] strachu – celnie zidentyfikowany jako silna odrębna gałąź i zgrabnie nazwany jako exFEARiential marketing przez kanadyjską agencję John St. – ma się świetnie i właśnie możemy obserwować, jak […]

  3. […] Przy okazji warto przypomnieć, że to właśnie agencji John St. zawdzięczamy takie terminy jak ExFEARiential marketing czy […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: