Pies ma zawsze jakąś piosenkę w sercu w kampanii O2

Sieć komórkowa O2 od kilku miesięcy prowadzi w Wielkiej Brytanii zabawną kampanię reklamową pod hasłem Be More Dog [Bądź bardziej jak pies]. Według O2 ludzie stali się w ostatnich latach podobni do kotów – są zdystansowani, leniwi i rzadko okazują radość, a o ileż fajniejsze byłoby nasze życie, gdybyśmy podchodzili do niego z nastawieniem podobnym do tego, jakie mają psy?!  Im przecież wystarczy rzucić patyk czy wyprowadzić na spacer, by wywołać eksplozję radości…  W sieci pojawił się właśnie drugi spot z tej kampanii, którego bohaterem jest pies i jak to pies – nie śpiewa, ale za to zawsze ma jakąś piosenkę w sercu, np. najnowszy przebój Do What U Want od Lady Gagi.

Spot pt.  Lady Gaga ARTPOP — O2 TV ad pojawił się w sieci 10 dni temu i już zdołał zgromadzić ponad 1.6 miliona wyświetleń na YouTube oraz 202 tysiące share’ów na Facebooku.  Użytkownicy sieci O2 w UK mają możliwość przesłuchać najnowszą płytę Lady Gagi pt. Artpop przed jej oficjalną premierą, która odbędzie się 11 listopada. Autorem kampanii Be More Dog jest brytyjska agencja VCPP.

O2_LadyGagaArtpop

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: