Crest i Oral-B testują odbiór zdrowych „smakołyków” przez dzieci

Popularne w USA marki: pasty do zębów Crest oraz szczoteczek Oral-B postanowiły sprawdzić, czy jest szansa, by zastąpić niezdrowe i przyczyniające się do powstania próchnicy słodycze jakimiś zdrowymi „smakołykami”.  Okazją do zorganizowania specjalnej grupy fokusowej złożonej z reprezentatywnej grupy przedszkolaków jest zbliżający się Halloween czyli święto, które w amerykańskiej tradycji jest okazją dla dzieci do chodzenia w przebraniu po domach sąsiadów i zbierania darów właśnie w postaci słodyczy. Przekonajcie się sami, jakie reakcje dzieci wywołała propozycja zastąpienia czekoladowych batoników warzywnymi substytutami!

Spot pt. Halloween Treats Gone Wrong pojawił się w sieci niecałe 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz blisko 80 tysięcy share’ów na Facebooku. Wychodzi na to, że słodycze muszą zostać, a po ich wzmożonej konsumpcji w Halloween niezbędne będzie solidne szczotkowanie z pomocą Oral-B i Crest.  Film przygotowała agencja Publicis Kaplan Thaler, a wyreżyserował go J. J. Adler.

Crest+OralB_HalloweenTreats

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: